ساخت تندیس و میادین

مجسمه کاوه آهنگر
پذیرش طراحی و ساخت مجسمه و تندیس در هر ابعاد پیشنهادی با متریال های مختلف از جمله برنز ، فایبرگلاس ، پلی استر ، گچ گیپس ، سنگ ، فلز ، کامپوزیت و …

● اجرای تندیسها ، آبنماهای زيبا و اجرای هر گونه طرحهای مورد نظر شما برای میادین و پارکها

● طراحی و اجراء آثار حجمی بی نظير در مراکز فرهنگی ، هنری و ورزشی…

● آثار اجراء شده و یا آثار در حال اجراء همه و همه اين فرصت را به گروه مهندسین و هنرمندان ما می دهد تا قدمی ديگر در زيبا سازی شهرهايمان و گسترش فرهنگ اصيل ايرانی خود بردارند.

کارگاه هنری تصویرگران پویااندیش از سال 1362،ساخت و نصب تندیس های سبک و سنگین در میادین تهران و سایر شهرهای ایران و در پارک ها و مجتمع های تجاری و مسکونی و در محوطه و فضاهای سبزمجتمع های هنری آغاز کرد.

حاصل این تلاش های ممتد و خستگی ناپذیر، آثار هنری خاصی است که از فرهنگ و هنر این مرز و بوم و از شخصیت های تاریخی،ادبی و هنری و اسطوره ای ایرانی شکل گرفته و به وجود آمده است،شعر ومفاهیم عمیق آن جایگاه خاص در ساختار آثار و تابلوهای نقوش برجسته خطی و نقاشی خط علی واثق ملکی ،مدیر مسئول آموزشگاه هنرهای تصویرگران پویااندیش دارد.

متاثر شدن از پایداری و ایثار دلاوران و رزمندان ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی ، خود موضوع طراحی و اجراء چندین تندیس بزرگ در میادین شهرها گردید.

بخشی دیگر از آثار تندیس و تابلوهای هنری خاص نقوش برجسته،ساخته شده توسط علی واثق ملکی با مضامین متفاوت، مختص لابی ها و فضاهای مجتمع های فرهنگی و هنری و تجاری و مسکونی است که برای اجرای آنها از انواع متریال ها و یا به صورت ترکیبی و مبتکرانه استفاده شده است.

برای سفارش آثار هنری خود،چه تندیس های بزرگ و کوچک(آثار حجمی)و چه آثار فرسک و تابلوهای هنری خاص و کلاف خط های نقوش برجسته و اجرای پنل های سه بعدی، با شماره تلفن های 22580505-22587587 تصویرگران پویا اندیش تماس بگیرید.

برای پذیرش درخواست وسفارش کارهای هنری، جلسه ای حضوری در دفتر مرکزی تصویرگران پویااندیش واقع در پاسداران،گلستان سوم،پلاک 120،تشکیل و گفتگوی لازم جهت چگونگی اجرا و برآورد هزینه های آن بعمل خواهد آمد.

● گروه مهندسین معماری داخلی و متخصصین و هنرمندان مجرب شرکت تصویرگران پویا اندیش همیشه حرف تازه ایی برای گفتن دارند . صدها میادین و آثار هنری خاص اجرا شده در سطح شهرهای مختلف ایران خود گواه و گویای این واقعیت است.