لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری

  • لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری

لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری

لومیون یک نرم افزار سریع رندر است، که با تمامی نرم افزار های طراحی مدل های سه بعدی قابل انطباق می باشد.
این نرم افزار می تواند عکس های واقع گرایانه از طراحی های شما را ایجاد کند، دارای کتابخانه عظیمی از آبجکت ها و متریال هاست.
این قابلیت را دارد که بتوانید لینک پروژه خود را از طریق ایمیل برای مشتری بفرستید.

لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری
لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری

درباره لومیون

بعنوان یک مهندس معمار، شما یک ایده برای طراحی یک پروژه ساختمانی دارید و به این می اندیشید هنگامی که این پروژه ساخته شد، به چه شکلی باشد و چه حسی را منتقل کند.
شاید شما در حال کار روی پروژه یک خانه مسکونی در مکان ییلاقی باشید و بخواهید منظره طبیعی زیبای پشت ایوان را به تصویر درآورید.
شاید شما یک پروژه تبلیغاتی طراحی داخلی داشته باشید و بخواهید نشان دهید که چگونه طراحی نور، یک حس ظرافت و لوکس را به این خانه آن هم در زمان غروب آفتاب می دهد.

رندر با لومیون

مهم نیست که شما در حال طراحی یک خانه مسکونی، تبلیغات ساختمان، طراحی داخلی، منظره و غیره باشید.
شما می توانید به پروژه های تولید شده توسط کامپیوتر خود، با رندر کردن آنها توسط نرم افزار لومیون جان ببخشید.

لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری
لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری

ایجاد محیط با لومیون

نرم افزار لومیون یک نرم افزار رندر می باشد که اختصاصا برای مهندسین معماری ساخته شده است. تنها چیزی که دارید این است که نمونه سه بعدی مدل خود را داشته باشید.
وارد کردن مدل سه بعدی به نرم افزار لومیون بسیار آسان است. سپس کافی است با استفاده از ابزار ها و امکانات دقیق، یک محیط طبیعی را برای مدل خود ایجاد کنید و یک تصویر، ویدیو یا یک پانورامای 360 درجه را سریع تر از آنچه که قبلا دیده اید یا تجربه کرده اید، رندر کنید.

ویژگی های نرم افزار لومیون

شما می توانید کوها و روستاها را در چند دقیقه شکل دهید و کل شهر یا یک محله کوچک با تمام حرکات و زندگی که در آن در جریان است را خلق کنید.
از دیگر ویژگی های نرم افزار لومیون، نشان دادن متریال ها با همان حسی که در دنیای واقعی منتقل می کنند، می باشد.
استفاده از محتوای کتابخانه با بیش از 5600 مدل و 1200 متریال برای نشان دادن اینکه مردم چگونه در یک فضا با هم برخورد و تعامل می کنند، یکی دیگر از ویژگی های ارزنده این نرم افزار قدرتمند است.
هر تصوری که برای پروژه خود دارید، نرم افزار لومیون به شما کمک می کند که آن را رندر کنید.

لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری
لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری

لومیون چگونه کار می کند؟

اولین چیزی که باید بدانید این است که هدف نرم افزار لومیون این است که از هرگونه زحمتی برای ایجاد یک رندر زیبا در هر مرحله ای از فرایند طراحی، بکاهد. نرم افزار لومیون با تمام نرم افزارهای CAD قابل انطباق می باشد و به شما اجازه می دهد که مدل سه بعدی خود را به نرم افزار لومیون اضافه کرده و بلافاصله شروع به ساخت زمینه برای طراحی خود کنید.

ساخت منظره با لومیون

در بخش ادیتور منظره (Landscape Editor) لومیون، ابزار های بسیار راحتی برای ساخت منظره وجود دارد. می توانید عوارض زمین را هر طور که دوست دارید بسازید و به آن اجزایی مانند اقیانوس، دریاچه یا رودخانه اضافه نمایید.
با وجود هزاران نمونه از مدل های طبیعی در کتابخانه (Content Library) لومیون، شامل درختان با تمام جزئیات، گیاهان، بوته ها، گل ها و غیره، هیچ محدودیتی برای هر سطحی از جزئیاتی که شما می خواهید در زمینه طبیعی پروژه خود نشان بدهید وجود ندارد.
حتی اگر شما یک جنگل کامل را در اطراف طراحی خود بخواهید، شما می توانید از امکاناتی چون Mass Placement و یا Paint Placement برای کاشت صدها درخت با تکان دادن موس خود، بهره ببرید.

لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری
لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری

رندر لحظه ای لومیون

نیاز دارید که در طراحی خود، تغییراتی را اعمال کنید؟
با استفاده از LiveSyncلومیون، شما می توانید با تنظیم یک Real Time Rendering ، ارتباط میان نرم افزار CAD خود و لومیون را ایجاد کنید.
هنگامی که شما شیب سقف را تغییر دادید یا یک پنجره را به طراحی خود اضافه کردید، مدل شما در نرم افزار لومیون بلافاصله به روز رسانی می شود، و این امکان را به شما می دهد که ببینید با تغییر طراحی خود، جلوه پروژه در محیط زیبا و دقیق لومیون چه تغییری می کند، و طرح شما را با نور، سایه و محیط اطراف و غیره کامل می کند.

LiveSync

باید خاطر نشان کنم که LiveSync لومیون در حال حاضر برای نرم افزار های Revit ، SketchUp ، ArchiCAD ، Rhino ، Vectorworks و AutoCAD در دسترس است.
برای رندر کردن طراحی، متریال ها بسیار ضروری می باشند که باعث می شود ببینید که اگر پروژه شما در دنیای واقعی می بود، چگونه به نظر می آمد و چه حسی داشت.

لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری
لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری

کتابخانه لومیون

نرم افزار لومیون بیشتر از 1200 متریال مختلف در کتابخانه (Content Library) خود به همراه دارد، که یک طیف از متریال های فلزات گرفته تا متریال چوبی تا پلاستیکی و پارچه ای.
شما می توانید متریال خود را نیز وارد کنید. حتی شما می توانید متریال ها را بر اساس تغییرات آب و هوا، شاخ و برگ، نرمی لبه ها، بازتاب ها، شیشه ای بودن و شفافیت، رنگ و غیره، با تغییرات دلخواه خود اعمال کنید.
هنگامی که کارتان با طراحی مدل تمام شد و به طور دقیق محیط اطراف طرح خود را ایجاد کردید، حالا زمان آن رسیده است که به مرحله بعد بروید: آماده شدن برای رندر تصویر، ویدیو یا پانورامای 360 درجه.

ساخت و تنظیم افکت ها

نرم افزار لومیون با در اختیار نهادن بیشتر 60 افکت تصویر، ویدیو و پانوراما امکان یک رندر زیبا و واقع گرایانه را برای شما ایجاد می کند.
با استایل های لومین مانند Realistic ،Interior ، Dawn ، Overcast ، Color Sketch و غیره، شما می توانید کلی افکت ایجاد کنید و با یک کلیک، نور، سایه و رنگ را تنظیم کنید.
شما حتی می توانید هر افکتی را که میخواهید به سلیقه دلخواه خود تنظیم کنید و افکت جدید شخصی را بسازید که چهره و حسی منحصر به فرد به رندر شما بدهد.

لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری

لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری
 افکت ها

شما چه بخواهید از افکت نور آسمان برای اجرای شبیه سازی نور روز استفاده کنید یا از آسمان واقعی برای پروژه خود استفاده کنید، هر افکتی که بخواهید را می توانید در خود نرم افزار لومیون بیابید.
چند افکت دیگری که در نرم افزار لومیون وجود دارد بدین شرح است:Hyperlight ، Shadows ، Global Illumination ، Outlines ، Variation Control ، Advanced Move ، Atmospheric Rain and Snow ، Photo Matching و بسیاری از افکت های کاربردی دیگر.

رندر سریع

آیا از نتیجه کار خود و خروجی که گرفته اید راضی هستید؟ می خواهید چند رندر تستی برای بررسی پروژه خود بگیرید؟
یکی از مهمترین توانایی های نرم افزار لومیون سرعت رندر کردن آن است، که به شما اجازه می دهد نتایج زیبا و با کیفیت بالا را بدون انتظار کشیدن و از بین بردن قدرت سیستم کامپیوتری خود، رندر کنید.
رندر کردن تصاویر با کیفیت استاندارد فول اچ دی (1920×1080) چند دقیقه زمان می برد ـ گاهی هم کمتر، به سایز پروژه شما بستگی دارد. به علاوه با خروجی پانورامای 360 درجه، شما می توانید به طرز غیر قابل باوری تجربه رندر سریع را داشته باشید.

لومیون نرم افزار رندر برای مهندسی معماری

سخن آخر

یک مدل را وارد کنید، یک محیط زیبا و طبیعی ایجاد کنید، ساختمان خود را با متریال واقع گرایانه جذاب کنید و این زیبایی را با رندر کردن پروژه خود در چند دقیقه، به تصویر بکشید.
بدون توجه به مراحل کاری شما، نرم افزار لومیون با ساده سازی پیچیدگی ها و تبدیل مهارت رندر کردن به تجربه ای لذت بخش، استرس رندر کردن را کاهش می دهد.

5/5 - (2 امتیاز)
تمام حقوق سایت محفوظ و متعلق به مرکز دکوراسیون داخلی می باشد .